Om Stefan Hadlin

Est 1978

Jag är inte bara pappa jag är affärsutvecklare och marknadsförare också.. (Ref. för den som inte minns är det Pepsodents gamla reklam). Uppvuxen i ett småföretagarhem började jag min bana inom företagande och marknadsföring genom att kuvertera reklam vid köksbordet när jag var ca 6 år.

Mina främsta styrkor kretsar kring

  • Marketing automation
  • Digitala strategier
  • Marknadsföringsstrategier
  • Varumärkesstrategi
  • Marknadsplan Content​
  • E-handel ​
  • Affärsutveckling/ ​
  • Verksamhetsutveckling ​
  • Företagsstrategi
  • Digitalisering
  • Försäljning
  • Kundperspektivfrågor

​Genom åren har jag provat en stor mängd arbeten och speciellt innan universitetet så testade jag väldigt brett, som tex

  • Kriminalvårdare
  • Helikopterfotograf
  • Städare
  • Bartender
  • Telefonsäljare
  • Packa drivknutar på ett lager
  • och mycket mycket annat…​

De senaste 15 åren har arbetet främst kretsat kring företagande och marknadsföring. Därför är det vad jag blivit bra på. Gärna i kombination med den spännande teknik som finns och kommer. Att skapa effektivitet eller automatisering och därmed kundfokuserad affärsutveckling / verksamhetsutveckling är något som jag tycker är vansinnigt roligt.​

Lite mer om hur jag kanske kan hjälpa till…

Jag jobbar oftast med marknadsföring, reklam och branding eller varumärkesutveckling som det heter på svenska. För mig är det viktigt att när man gör marknadsföring för företaget, skall generera något konkret. Det vill säga leads och kontakt med potentiella kunder, och sedan affärer där kundens perspektiv har stort fokus. (Så de kommer tillbaka inom kort)

Men det är också viktigt att tänka kring hur man kommunicerar varumärket så att kunden väljer er före er konkurrent som handen på hjärtat faktiskt, ganska ofta har ganska likartad kvalitet och nivå på leverans.